loading...
چهل ماه
سامانه پیامکی چهل ماه


سامانه پیامکی چهل ماه

پروژه و سفارش های اینترنتی برای کسب درآمد شما


حسین وطن دوست بازدید : 208 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

مروزه اغلب ثروتمندان کسانی هستند که قبلا در طبقه ی متوسط اجتماعی قرار داشته اند، در یک خانه ی بسیار معمولی زندگی می کرده اند، از مغازه هایی خرید می کرده اند که بیشتر تخفیف بدهند و از کارمندان تمام وقت بوده اند، درست مثل همه ی ما!

 

اما چه شد که توانستند جزو ثروتمندترین افراد جامعه ی خود قرار گیرند؟ اغلب ثروتمندان به چند اصل کلی و بسیار مهم پایبندند که آن ها را بهموفقیت و ثروت رسانده است:

حسین وطن دوست بازدید : 211 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)
امروز برای موفق شدن در یک کار و تجارت، باید انعطاف‌پذیر باشید، برنامه‌ریزی خوب داشته باشید و مهارت‌های سازمانی را بدانید. خیلی افراد با این فکر کاری را شروع می‌کنند که با روشن کردن کامپیوترها یا باز کردن در شرکتشان، پول پارو خواهند کرد. اما واقعیت این است که پول درآوردن خیلی سخت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. به همین دلیل باید برای برنامه‌ریزی وقت بگذارید تا موفق شوید.
نکات زیر می‌تواند کمکتان کند:

یک کار و تجارت موفق با 9 نکته در ادامه مطلب

حسین وطن دوست بازدید : 205 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

خرید طلا یكی از خریدهایی است كه بیشتر مورد علاقه خانم‌هاست اما همین خرید به ظاهر ساده، ریزه‌كاری‌های خیلی مهمی دارد كه  باید آنها را به خاطر بسپارید؛ نكاتی مانند اجرت ساخت، ضمانت جواهرات یا مورد اعتماد بودن مغازه طلافروشی  موضوعات مهمی است كه باید هركسی در مورد آن اطلاعات دقیقی داشته باشد. اگر می‌خواهید به جواب تمام این سؤالات برسید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.
 

حسین وطن دوست بازدید : 117 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

آدرس سایت در ادامه مطلب

معرفی سامانه خرید و فروش آنلاین سکه طلا :

-در سامانه زریک تمامی افراد بدون هیچگونه محدودیتی تنها با دسترسی به اینترنت می توانند به قیمت بازار اصلی به صورت آنلاین سکه خرید و فروش نمایند.

-مدیران زریک در تلاشند خرید و فروش سکه در تمام کشور بدون تبعیض و با قیمت واحد معامله گردد.

تعهد شرکت به خرید یا فروش در هر زمان برای اعضاء وجود دارد که با توجه به اینکه در بازارهای سنتی در زمان نوسان فروشندگان از خرید یا فروش امتناع می ورزند ، امتیازی ممتاز برای کاربران می باشد.
سرعت در خرید در زمانیکه بازار صعودی می باشد که این امر موجب سود بیشتر می گردد.
سرعت در فروش در زمانیکه بازار نزولی است که این امر باعث جلوگیری از ضرر بیشتر می گردد.

- دسترسی به سرمایه خود و بهره مندی از نوسانات بازار داخل کشور از هر نقطه جهان.

- ایجاد فضای امن برای فعالیت اقتصادی بانوان در این عرصه با شرایط همسان برای رقابت.

حسین وطن دوست بازدید : 138 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (1)

 


آقای خوشخواب که می گن ایشونن!

باهوشا بگن، چه جوری خوابیده؟

عکس جالبناک از یک خواب راحت و خودمانی!! منبع: تاپ ناپ
منتظر نظرات شما هستیم


نظرات چهل ماه

تعداد صفحات : 30

درباره ما
Profile Pic
چهل ماه کسب درآمد اینترنتی (earn online) اگر شما هم می‌خواهید سهمی از بازار میلیارد دلاری وب را به خود اختصاص دهید، باید حرفی تازه برای گفتن داشته باشید. در اینجا یک جمع بندی از انواع روش های کسب درآمد و پول در آوردن از راه های مختلف آورده شده است. اگر در حال حاضر شغلی نداری و قصد داری برای خودت کسب و کاری راه بندازی ، اگر دانشجو هستی و میخوای روی پای خودت بایستی و درآمد بسیار مناسبی در کنار درس خواندن داشته باشی ، اگر بعنوان یک زن و یا دختر خانه دار قصد داری در کمال آرامش برای خودت کار کنی و درآمد عالی داشته باشی ، اگر مشغول کار هستی ولی درآمدت پایین هست و قصدت اینه که درآمد بیشتر داشته باشی و میتونی روزانه ۳ ساعت وقت بزاری و از اینترنت استفاده کنی ، ما در اینجا هستیم تا شما را با بهترین راه کسب درآمد از اینترنت از صفر تا صد آشنا کنیم . خیلی مهمه که شما روش درست این کار رو بدونی تا سریعتر به مقصد برسی و پول و وقتت رو هم هدر ندی و از این کار هم زده نشی، متاسفانه کسانی که خودشان از اینترنت حتی یک ریال هم درآمد نداشته اند آمده اند و در سایتها و وبلاگهای مختلف بعنوان راهنما هر کسی یک راه را نشان داده و وب فارسی تبدیل به یک سری سایت بدون محتوا در این زمینه گردیده و به این دلیل است که شما درآخر با هزاران راه کسب و کار اینترنتی و با هزاران روش غیر اصولی آشنا میشوید که از این ۱۰۰۰ تا یکی از اونها هم به درد نمیخوره و در آخر از هر ۱۰۰۰ نفر طبق آمار ۹۹۰ نفر از این کار کنار میکشند اما این ۹۹۰ نفر نمیدونن که آدرس رو اشتباه به آنها نشاند داده اند . اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستی و میتونی روزانه ۳ تا ۴ ساعت برای این کار وقت بزاری با ما همراه شوید و به درآمد ایده آل و عالی برسید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دعوت دوستان به کسب درآمد


    « كسب درآمد از فروتل »

    دوستانتان را به يك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنيد:

    آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 268
  • بازدید ماه : 546
  • بازدید سال : 3,803
  • بازدید کلی : 353,464